Schreibpartnersuche

First Page  |  «  |  1  ...  71  |  72  |  73  |  74  |  75  ...  178  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

Daiyu

Re: Schreibpartnersuche

from Daiyu on 10/30/2021 04:10 PM

Danke und kein Problem.

Reply

Marlene
Admin

20, female

Hexe/Zauberer Hogwarts Abgeschlossen Gryffindor Orden des Phönix Zuschauer Hogsmeade Halbblut Gut Orginalcharakter Edit

from Marlene on 10/30/2021 04:05 PM

Kann ich machen, ich überleg mir was. Wird nur ein Freeplay, da Rosalie noch ein Main offen hat.

Marlenesigschrift4.jpg
»We don't have to be ordinary, make your best mistakes 'cause we don't have the time to be sorry, so baby, be the life of the party. I'm tellin' you, take your shot, it might be scary, hearts are gonna break 'cause we don't have the time to be sorry, so baby, be the life of the party«

Reply

Daiyu

from Daiyu on 10/30/2021 04:02 PM

Klingt gut! Willst du vielleicht anfangen? :3

Reply

Marlene
Admin

20, female

Hexe/Zauberer Hogwarts Abgeschlossen Gryffindor Orden des Phönix Zuschauer Hogsmeade Halbblut Gut Orginalcharakter Edit

from Marlene on 10/30/2021 03:58 PM

Vielleicht sogar direkt Rosalie? Ich hab bisher nur ein Play mit ihr und muss noch etwas mehr in sie reinkommen.

Marlenesigschrift4.jpg
»We don't have to be ordinary, make your best mistakes 'cause we don't have the time to be sorry, so baby, be the life of the party. I'm tellin' you, take your shot, it might be scary, hearts are gonna break 'cause we don't have the time to be sorry, so baby, be the life of the party«

Reply

Daiyu

from Daiyu on 10/30/2021 03:55 PM

Klar gerne! Wen hättest du denn für Daiyu?

Reply

Marlene
Admin

20, female

from Marlene on 10/30/2021 03:51 PM

Also ich würde euch auch wen von meinen anbieten können, wenn ihr möchtet.

Marlenesigschrift4.jpg

Reply Edited on 10/30/2021 03:51 PM.

Daiyu

from Daiyu on 10/30/2021 03:27 PM

Falls du oder falls irgendjemand anderes noch wen sucht, steht Daiyu gerne zur Verfügung.

Reply

Dylan

from Dylan on 10/28/2021 07:50 PM

Ich würde dann auch noch jemanden zum einweihen von Dylan suchen c:

Reply

Leonora

from Leonora on 10/28/2021 08:08 AM

Gerne :) Wer soll anfangen?

Reply

Aoife

from Aoife on 10/27/2021 10:32 PM

Ich könnte dir für Levi meine Katie anbieten die beiden sind ja im selben Haus und Jahrgang.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  71  |  72  |  73  |  74  |  75  ...  178  |  »  |  Last

« Back to forum